情人節快樂系列(二)

上次預告提到,本篇會向大家報導英國有關情人節的小故事。嗯,先來看看一些相關的資料吧。


***

我現在讀的是一所區內名氣蠻高的女校。跟一般香港人不同,我讀的不是boarding school,而是本地人讀的政府學校。因為是政府學校,所以經費主要是來自政府的資助。有時候經費不足,只有靠家教會和家長的捐款。偶爾會舉辦籌款活動,如便服日等,其中最特別的就是……Disco!!


你可能想:中學生去Disco?是不是太誇張了?會不會很危險呀?


呵呵,當然不是真的去真正的Disco啦!就算是真的,我看家長也不會准許吧。雖然洋人父母比較有耐性、寬鬆,但是作為父母又怎麼不會保護自己的孩子呢?


今年情人節學校舉辦了專為中三學生而設的「情人節Disco」,通告上沒有說明有沒有男生會去(註:我校和同區另一所男校幾乎同名,是姊妹學校,故偶爾也會合作舉辦有男生出現的Disco),我看應該是沒有了。


我暫未參加過任何學校舉辦的Disco活動,所以不太了解。向幾位好朋友查詢,得來的答案不約而同是:「很無聊啦!就跳跳舞、吃吃喝喝的!第一年我還以為很好玩呢,去了一次之後再也沒有人想去了。」(我看你們所謂的「好玩」,應該是有男生吧!)


原來我還打算去的,被她們這麼一說,真是一點興致都沒有了。


***

英國女生很早就開始談戀愛了,像我的同學,超過50%的人有穩定的男朋友。情人節應該還是跟小男友一起過了吧。


我呢?我很清楚我來英國主要是修習英語和學習英國優良的傳統文化,其他都是其次。之前也說過我連時間也不夠用,何來時間談戀愛呢?我說自己腦袋遲鈍並不是謙虛,而是說我真的要比其他人用功才能做到別人所謂「容易、簡單」的東西。所以我還是乖乖聽媽媽的話,求學時不要談戀愛好了。(雖然說要來的還是會來……)


情人節?看來沒啥好做的,那天恐怕也不過是在吃黑巧克力和做功課而已。

留言

  1. 你咁諗就唔岩啦。

    你大個一定會發現點解細個咁鬼on居唔去溝條仔鍚自己,浪費哂d時間讀書。做女仔要醒目d...嘿。

    正如有人問「中學生應否談戀愛」呢個問題,你仲會答佢咩?

    回覆刪除
  2. Kris:

    哈哈!我呢句說話呢,靜係可以應用o係year 9既我身上!傻啦,中三無男朋友無咩大問題ㄚ。但係上到year 10~11無男朋友就大件事勒。我學校每年考完會考都有慶功宴,我有個師姐,無男朋友啦,去慶功宴果陣自己一個人。佢番黎就係咁埋怨話:D同學個個都係帶男朋友去,個個係度風花雪月啦。而佢就好慘咁坐埋一邊同幾個無男朋友同學傾計,成晚就咁過,悶到抽筋。

    為左自己著想,我已經留意緊邊D男仔可以帶去慶功啦。唔好步我師姐後塵啦。

    婉兒

    回覆刪除
  3. 正想讚小婉兒懂事,看到 kris 的留言,當堂窒住。

    識異性朋友任何時間都應該,但發展到是條仔是條女則並非必然,看心情罷,看化學反應罷,看緣份罷,實在不應該為有而有。

    比人錫梗好,但當抝頸冷戰甩拖時的苦痛,隨時大過交好時的所得。小婉兒雖然乖巧,但還年輕,多專注學習,不用分心,會較好。

    回覆刪除
  4. 看心情罷,看化學反應罷,看緣份罷

    對,的確好睇呢三樣野。唔岩既人點睇都唔會睇上眼,無謂強求。但唔係因為阿媽話中學生不應談戀愛會阻住讀書就唔去馬嘛...

    你話學英國優良的傳統文化嘛,你咪比個機會男同學向你展示下紳士風度既「優良」文化囉(我都唔知仲有無人係咁)。時間唔夠唔係理由啦,你遲早都要面對呢d事,工作會成座山咁飛埋黎但你又有好多瑣碎事要處理。反而肯放手去嘗試下又要拍拖又要讀書又要返工既時間管理要點做(我試梗),對你第日肯定有幫助。

    拍甩拖?都係果句,點都要面對。中三差唔多時候架啦(in my sense of maturity),當然我希望你會搵到個好男友唔係玩玩下玩完就飛左你,不過學習承受呢d苦楚係人生必經階段,你夠大個可以處理架啦。因為細個唔識處理,怕會甩拖而唔敢拖,我真係覺得唔合理囉,反而應該拍多幾次。可能我係過分早熟人細鬼大。

    回覆刪除
  5. 婉兒,

    上次睇到呢篇, 都想留個言:
    你真係唔去呀?

    唔去的話好似會miss左一d野咁...

    至於感情事, 太早唔好, 太遲唔好, 都係隨緣好!

    火女姐姐我其實中二就拍拖! 哈哈哈! 不過影響到成績, 所以半年就冇左了, 再下一次正式拍就係大學了! 中學時代, 暗戀下人, 或者"曖昧"一下, 我覺得冇問題呀, 只要唔好太過份, 保持 self control就得了~

    亦都唔需要為拍而拍, 最緊要阿爸講果 "三寶"! ;)

    回覆刪除
  6. Kris:

    我很多香港的同學都是這個時候開始,不過因為面前還有GCSE,開始努力奮鬥中!所以我說呢,舞伴還是要找的。(別步我師姐後塵了)至於有沒有下文,就真的看緣分囉。

    回覆刪除
  7. 火女姊:

    (Oh right,你不介意我叫你姐姐的吧?有些人可是很介意的!)

    我對「曖昧」和「暗戀」可是十分拿手的!尤其是前者……對付shy school boy最有用!

    那個Disco嘛……老師後來更正說同區的其他學校也被邀請去(據說是給慈善機構籌款),也就是說有男生啦!不過既然朋友不去,自己一個去也沒意思。最後還是決定不去了。

    回覆刪除
  8. 我講句風涼說話啦。GCSE咁簡單,你只係year9擔心黎做乜...祝你囉夠13A* :D

    今次唔去唔緊要,你仲有大把機會。既然你咁識玩曖昧,記得打蛇隨棍上,有意思就唔好鬆手啦。

    話時話我呢排都推左個舞會...都係因為無朋友去同唔得閒,雖然我有伴 :)

    回覆刪除
  9. Kris:

    Say what? GCSEs are easy? GCSEs are so important to me. I have to get at least 4As and 2Bs to get into Sixth Form in my school.

    I'm sure discos are fun. I'm not going this time but there will be loads coming soon with the boys school. =]

    回覆刪除
  10. 你都識講啦,係4A2B!係香港會考等於28分,有幾多間學校會收28分?GCSE相對會考係簡單+派grade架啦。

    回覆刪除

發佈留言

此網誌的熱門文章

韓國的四人女子R&B組合-Big Mama (빅마마)

韓國的R&B女王-仁順伊

I'm on my knees