Won't you kiss me, kiss me, and me?

Fly Me To the Moon,一首Jazz老歌,當年美國太空人等陸月球也有唱過這首歌。今年合唱團也有唱,我很喜歡。當中那份甜絲絲又含蓄的感覺很可愛,尤其是kiss meI love youyou 以輕聲唱出,更顯得可愛。(好像只有合唱團版本才有)


老師說唱的時候想像有人要fly you to the moon了,那就會很投入地唱了。大家一笑,老師認真地說:「我不是在開玩笑呀……」我跟著做,老師的話沒錯,果然。


我想起了你,Will you fly me to the moon?







Fly me to the moon
And let me play among the stars
Let me see what spring is like
On Jupiter and Mars
In other words hold my hand
In other words darling kiss me

Fill my life with song
And let me sing forevermore
You are all I hope for
All I worship and adore
In other words please be true
In other words I love you

repeat 2nd verse, then repeat 1st verse

***



我生病了,我想是感冒吧。連聲音也變了,加上之前鼻子受傷,就連sneezing 也會痛……唉

留言

發佈留言

此網誌的熱門文章

韓國的四人女子R&B組合-Big Mama (빅마마)

韓國的R&B女王-仁順伊

I'm on my knees